“Des dels campanars Nº119”

1.- Esquema del programa

2.- Informacions parroquials

V.- L’Àngel del Senyor anuncià a Maria   R.- I ella concebé per obra de l’Esperit Sant

V.- Sóc l’esclava del Senyor R.- Que es complesquen en mi les teues paraules

V.- El qui és la paraula es va fer home R.- I habità e ntre nosaltres

(Déu vos salve, Maria, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre ventre, Jesús. Santa Maria, Mare de Déu; pregueu per nosaltres pecadors, ara i en l’hora de la nostra mort. Amén. )

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

INFONEU, SENYOR, LA VOSTRA GRÀCIA EN ELS NOSTRES CORS. I FEU QUE ELS QUI, PER L’ANUNCI DE L’ÀNGEL, HEM CONEGUT L’ENCARNACIÓ DE JESUCRIST, EL VOSTRE FILL, SIGUEM CONDUÏTS, PER LA SEUA PASSIÓ I LA SEUA CREU, A LA GLÒRIA DE LA RESURRECCIÓ. PER CRIST, SENYOR NOSTRE.

——-

agenda parroquial

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.

HORARI DEL DESPATX PARROQUIAL:

De dilluns a dijous de 17’30 h. a 19’15 h. Encarna Els dimecres i dijous a les 20’00 h. els sacerdots

CONFESSIONS: DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h.

* Durant aquest mes, els dijous a les 22’00 h., Resarem el Rosari a la Torreta

* El dimarts 15 comença la Catequesi d’Infància de Primer a les 17’30 h.

* Dimecres 16 s’obrirà l’agenda de l’any 2014

* El divendres 18 a les 20’30 h. comença la Catequesi de Confirmació. A les 21’00 h. tindrem reunió amb els pares de 1r al Temple parroquial.

* El Dissabte 19 a les 20’30 h. iniciarem els cursets prematrimonials

—————————————————–

De moment qualsevol necessitat que hi haja respecte a la sagristia s’heu de posar en contacte amb TXEMA

* Aleluya – subscripcions Nieves Avilés i Mª Carmen Cerdá

La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

3.- Joan XXIII/Santa Teresa/ Verge del Pilar

4.– Salm i evangeli de la setmana

R/. El Señor revela a las naciones su justicia.

Cantad al Señor un cántico nuevo,  porque ha hecho maravillas.

Su diestra le ha dado la victoria, su santo brazo;
el Señor da a conocer su victoria, revela a las naciones su justicia:
se acordó de su misericordia y su fidelidad en favor de la casa de Israel.

Los confines de la tierra han contemplado la victoria de nuestro Dios.

Aclama al Señor, tierra entera,  gritad, vitoread, tocad.

5.- Entrevista als alumnes de 6 prim del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”: Celia Bonany, Joan Cremades i Nuria Pla .

+ Lectura de l’evangeli segons sant Lluc  17, 11-19

Un dia, Jesús, anant a Jerusalem, passava entre Samaria i Galilea. Al moment que entrava en un poblet, li eixiren deu leprosos que s’aturaren un tros lluny i cridaren: – «Jesús, mestre, apiadeu-vos de nosaltres!» En veure’ls Jesús els digué: – «Aneu a presentar-vos als sacerdots.» Mentre hi anaven, quedaren purs de la lepra. Un d’ells, quan s’adonà que estava bo, tornà arrere donant glòria a Déu amb grans crits, es prosternà als peus de Jesús amb el front fins a terra i li donava gràcies. Era un samarità. Jesús digué: – «¿No eren deu els qui han estat purificats? ¿On són els altres nou? ¿Només aquest estranger ha tornat per donar glòria a Déu?» Llavors, li digué: – «Alça’t i vés-te’n. La teua fe t’ha salvat.»